vrijdag 1 augustus 2014

Exterieur >> interieur


Interieur 

De gedachten gaan langzaamaan naar binnen, details sluipen al weken in het bouwwerk, gedachten over kleuren, waar gaan meubels komen, de volgende fase...


 Deze stoelen die we ooit van mijn zusje kregen zijn wat somber voor het lichte huis dat we aan het bouwen zijn, een nieuwe hoes zal al veel schelen.


Alle onderdelen opmeten, uittekenen, over nadenken, aan de slag...


Patroondelen gemaakt op patroonpapier.


Uitleggen op vilt dat ik van werk heb meegenomen, nadenken over naadtoeslagen, zomen, etc.


En omdat het voor het nieuwe huis is, eerst voor-rijgen, dat doe ik normaal niet, ik ben nogal van de haastige. Hierboven een foto van de 2 delen die ik heb geregen, nu nog wat aanpassingen doen, verwerken in de patronen, stikken van deze delen, hele geval in elkaar zetten, misschien dat daar ooit nog een foto van komt, geen idee wanneer ik tijd heb om verder te gaan. Gisteren ook nog 20 verhuisdozen ingepakt...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten