woensdag 11 juni 2014

Installatie



Electra, centrale ventilatie, water, verwarming...





Eventjes vanaf een heel ander punt gefotografeerd


Sommige dingen, nee, heel veel dingen heb ik me van te voren niet kunnen bedenken. Ik dacht van wel, genoeg fantasie, genoeg inlevingsvermogen, enig inzicht...hahaha...echt geen idee...
Eerst bouwen ze een huis, metsel, metsel en dan maken ze het weer helemaal stuk, overal gaten, sleuven, hakken, boren, frezen, geen idee...


Maar dan gebeuren daar dus weer mooie dingen...echt...geen idee... 
Zoals de eerste keer dat ik door had dat er in mijn lijf botten en spieren zaten, best wel goor maar ook wel behoorlijk nuttig.
Dit is dan dus voor de centrale afzuiginstallatie.


Overal in de muren van die sleuven, gaten voor contactdozen, etc.voor de electra.
Zoals Frits zei:,, ..we kunnen het ook niet doen hoor, maar ik denk dat je het wel fijn vind als er electra en water in zit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten