vrijdag 18 april 2014

Begane grond

De begane grond krijgt vorm

In een week tijd vliegen opeens de muren omhoog, iedere dag even kijken, foto's maken, praatje met Frits,  hier kan ik wel aan wennen, leuk!


 Platen gelegd, stenen geleverd, hupsakee...


In 1 ochtend staan de contouren van het huis, de ruimte wordt werkelijkheid,


Dit is een foto door de hele lengte van het huis van voor naar achter, zo gaan we het nooit meer zien, over een paar dagen staan de binnen muren.
 

Blik op de deuren naar de slaapkamers van de jongens.
 

Toekomstig toilet.
 

Toekomstige douche.

Als je net als ik al een paar jaar naar tekeningen hebt zitten staren en ik heb een behoorlijk goed voorstellingsvermogen, kun je de ruimte niet (aan)voelen. Ik heb er deze week voor het eerst ingestaan en in rondgelopen, geen idee welke overtreffende trap van welk woord ik daar voor ga gebruiken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten