donderdag 10 april 2014

Begane grond


Vloer begane grond


Een enorme kraan, die net weg reed toen ik eraan kwam, heeft de vloerdelen en de stenen voor de BG geplaatst. Ik ging even langs om een slagroomschnitt te brengen aan Frits en de mannen, en voila. Zo gebeurd er tijden niks en zo kun je het niet meer bijbenen.


 Alleen het trapgat naar de kelder is nog zichtbaar, alhoewel binnenvijver waarschijnlijk een beter woord is.


Op het moment dat ik er ben worden de voorbereidingen getroffen om die met die groene paal die je ziet liggen de boel te gaan stellen. Ehhh, dat is helemaal op de goede plek, waterpas etc. vastzetten van houten latten zodat daar later de touwtjes voor het correct plaatsen van de muren aan gespannen kunnen worden. 
Ik krijg net als vroeger bij het zeilen de indruk dat ik de goede terminologie mis, de dingen hebben vast andere namen. Ik zal het Frits vragen, daar kom ik dan nog op terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten